کسب درآمد

در شماره قبلی از روشهای کسب درآمد، سیستم های همکاری در فروش را معرفی کردیم و بهترین سیستم های موجود در کشور به شما معرفی شد. در این شماره به موارد دیگری از روش های کسب درآمد از اینترنت می پردازیم.

✔ کسب درآمد از سیستم های پاپ آپ

  • اگر وبلاگ یا وبسایت شما دارای بازدید خوبی است و رنک گوگل و الکسای شما بهبود یافته است، احتمالا به دنبال راهی برای کسب در آمد از این شرایط به وجود آمده هستید. یکی از راههای پیش روی شما استفاده از سیستم های “پاپ آپ” است.
    • شما با قرار دادن کدهایی در وبسایت یا وبلاگ خودتان، از هر بازدید کننده کسب درآمد می کنید. هم اکنون سیستم های پاپ آپ زیادی وجود دارد که میتوانید با توجه به شرایط خود آنها را انتخاب کنید. در زیر چند سیستم پاپ آپ  به شما معرفی می شود که شما می توانید با توجه به نیازهای خود، قیمت های پاپ آپ و خدمات ارائه شده در آنها، سیستم مناسب برای خودتان را انتخاب کنید:

 

✔ کسب در آمد از شبکه های تبلیغاتی اینترنتی

  • اگر وبسایت شما دارای آمار خوبی است و مخاطبان متنوعی دارید، ولی هنوز در جذب تبلیغات و کسب درآمد از آنها موفق نبوده اید، این روش مناسب شماست.
    • کار شبکه های تبلیغاتی اینترنتی اینست که شرایط لازم برای نمایش تبلیغات  شرکت ها و سایت ها را فراهم می کنند و شما فقط کافی است در این سایت ها ثبت نام کنید و بدون دردسر تنها با قرار دادن کد اختصاصی خود در وبلاگ یا وبسایت تان، تعداد بیشماری از تبلیغات را به نمایش بگذارید و در ازای هر کلیک درآمد داشته باشید. شما همچنین میتوانید نحوه نمایش، نوع تبلیغات را خودتان مشخص کنید. به عنوان مثال در صورتی که دوست دارید تبلیغات متناسب با محتوای وبتان باشد میتوانید تنها آن دسته از تبلیغات را انتخاب کنید. برخی از شبکه های تبلیغاتی فعال:

✔ چند نکته:

  1. اول اینکه در استفاده از سیستم های پاپ آپ دقت داشته باشید و از استفاده از چندین سیستم پاپ آپ یا تعداد زیاد پاپ آپ خودداری کنید، چون اینکار ممکن است باعث کاهش مخاطبان و بازدید کنندگان شما شود.
  2. دوم اینکه در استفاده از شبکه های تبلیغاتی دقت کنید و سعی کنید تبلیغات متناسب با مخاطبان و محتوای سایت خودتان را انتخاب کنید، که هم بازخورد خوبی از کلیک ها داشته باشید و هم تبلیغات غیرمرتبط  لطمه ای به آمار و مخاطبان شما نزند.

← در آخر، اگر شما وبلاگ یا وبسایت ندارید یا به دنبال روش های دیگر کسب درآمد از اینترنت هستید  شماره بعدی این سری مقالات رو از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.